Den som är den

Den som är den

måndag 21 april 2014

Vilken dag












Igår var som ni alla redan vet den dagen som viskade att sommaren står bakom knuten. 

Alla öppnade sina dörrar och förlängde hemmet med sina uteplatser. Jag och Henrik tog det piano och Henrik försökte ta något rekord i att läsa bok. Jag sprang mest omkring och ooohade över utslagna knoppar, gräs under fötterna, tog bilder så att det bara smattrade ute på gården. Miss Li spelades utav grav någon granne på gården och allt var verkligen stämningsfullt. 
Vid lunch slog vi oss ner på en filt och åt en varsin plockihopsjälv sallad från Ica Maxi och njööööt. Vi gick nog inte in förrän vid sextiden skulle jag gissa. 

Fler sådana dagar tack! :) 

Nu sitter jag med "jobb" igen och har varit vaken sedan sju ungefär. Mejlar och står mig innan det är dags att rulla in till Linköping för att dra av några timmars plugg med. 

Busy, busy :)

Ha en fantastisk dag allesammans och njuuuut. 
Njut! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar