Den som är den

Den som är den

torsdag 13 mars 2014

Dem där vita och krrrispiga



Blommorna Sofie hade med sig i måndags står i full blom och pryder vardagsrumsbordet. På senaste tiden har mina tullisar lyckats växa på höjden och jag får trimma dem ett par gånger innan de blommar sönder och ligger och skitar ner. 

Idag har jag växtvärk ;) nä det har jag inte jag har träningsvärk från helvetet och tänkte att de bästa sättet att bota träningsvärk är väl att träna mer. Det är vad jag hört i alla fall. Såå, jag snörade på mig skorna och gav mig ut på en löptur. Japp, ni läste rätt, jag sprang. Jag sprang i hela 20 m sen var jag slut och andades lika tungt som en tjock, 80-årig storrökare. 
Så, jag gick runt kanalen och sen hem igen.

Nu har jag strechat och druckit förmiddagskaffet, so all is good.


Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag ta och göra en Caesar sallad. 

Ha en fiiin torsdag!!
Kramis


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar