Den som är den

Den som är den

torsdag 13 mars 2014

Den vita skjortan


Skitigare spegel får ni leta efter!


Jag fick ju en vit skjorta av Sofie i present och så här sitter den, peeeerfekt. Jag älskar den! Lagom stor och lagom mjuk och vit. Passade på att styla med mina nya nude pumps också och konstaterade för mig själv när jag stod där att "nä faan ska jag ha på mig dom här då?!" Jag går ju aldrig på fest eller på krogen och pumps till vardags eller på stan känns som ett big no no för mig då folk glor. Jag känner mig som mest självsäker i ett par flats faktiskt. Men jeevlar vad snyggt det är på en som Kling exempelvis. Där ser det ju faktiskt så där nonchalant och lagom kvinnligt ut, precis som jag känner mig. Nonchalant och lagom kvinnlig. Men inte när jag har pumps på mig till vardags av någon märklig anledning. 

Jag känner mig som en transvestit och det är av samma anledning till varför jag inte bär smycken, att jag känner mig som en transvestit. 

Om ni inte figurerat ut det vid det här laget så har jag some issues ;) 



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar