Den som är den

Den som är den

onsdag 12 mars 2014

Tips - Kampanjer hos Sleepo






Klicka på bilderna för att komma vidare.

Ja men ni ser ju! :) Hur ska jag ha råd att äta denna månad liksom? 
Jag.måste.ha.Beach House.lakan!

Jag har lugnat mig lite nu, gråten ligger inte direkt där bakom ögat och jag har dykt ner i bloggarnas universum. Där gömmer jag mig gärna och länge.
Henrik tyckte lite synd om mig när han kom hem så han åkte iväg för att köpa med sig lite skräpmat och sen drar vi igång ett avsnitt av The Mentalist. 

Hörs lite senare :) 
Stor kram

1 kommentar :

  1. Gokväll!

    Tack för tipset!
    Verkar som du haft bra dagar med familj och vänner! Förstår att det känns i hjärtat att inte ha vännerna så nära som man önskar.
    Passar på att Säga grattis i efterskott också!

    Stor styrkekram till dig!

    SvaraRadera