Den som är den

Den som är den

måndag 14 januari 2013

Nybakat



Good morning :) 

Jag vaknade av Henriks larm i morse och beslöt mig för att ta mig an dagen jag med. Det sista jag vill nu medan jag är hemma är att sova länge, sjunka in i en mindre depression och inte få något gjort. Så tidiga mornar och produktiva dagar, det är planen. 

Jag trooor att jag kanske måste ringa farbror doktor också för denna urinvägsinfektion blir bara värre och värre. Ibland brukar jag kunna få en släng av uvi men som brukar försvinna av sig själv efter någon dag men denna är ihärdig och har nu gett mig någon suspekt smärta i magen också.

Henrik bakade bröd igår, ett jätte gott bröd! Jag vet att han berättade för mig vad det var i men min hjärna kopplade ur vid 14.00 igår så jag minns inte vad han sa :)

Så nu ligger jag här och kollar på Desperate Housewives repris med en kopp kaffe, mätt och nyduschad. Senare är det dags för en lång promis igen. Jag har faktiskt sedan nyår gått ner 2 kg :)
Nu gäller det bara att få bort 3 kg till och sen kommer det svåra, att hålla dem borta!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar