Den som är den

Den som är den

fredag 21 december 2012

Mycket ska man vara med om

Ja, mycket ska man vara med om innan man dör.

I söndags efter att lugnet infunnit sig i den lilla radhuslängan och när ögonen kände sig lite hängigare än vanligt hände något fruktansvärt !!!

Jag gick för att kissa, Henrik låg och slappade i soffan och medan jag sitter där i godan ro och tittade runtomkring mig (som jag alltid gör) fick jag syn på något..
Snus?!
Jag tror direkt att Henrik tappat en kramad snusknört på golvet och blir lite irriterad över hur slarvig han är som bara slänger snus omkring sig. Jag sträcker mig ner för att plocka upp snuset och för att slänga det i toan då jag av ren reflex luktar på knörten.
Jag blir alldeles svettig, det luktar SKIT!
I min hand håller jag i bajs.
-Men vad faaan, skriker jag och kastar den lilla knörten på golvet igen.
Nästan som om att det fanns spindlar på golvet, drar jag upp fötterna och ser mig omkring efter mer bajs.
Jag var i shocktillstånd.
-Älskling, det ligger bajs på golvet.... vad har du gjort???
Jag visste inte vad jag skulle tro.. har min pojkvän gjort ifrån sig på golvet. Hur gick det här till?
Fantasin började arbeta.
Henrik stövlar in rätt förvånad.
-Vad sa du?
-Har du bajsat på golvet Henrik?
-Men är du full, frågar han mig.
Jag pekade på den lilla knörten som låg alldeles framför fötterna på honom.
-Det ligger bajs på golvet Henrik, hur fan kan det ligga bajs på golvet. Vad har du gjort???
Han skrattar och tycker att jag antagligen är rätt så dum i huvudet vid det här laget, tar en pappersbit och slänger den.
-Vi har haft barn här idag Emma. Blöjbarn :)
Jag funderade en stund och jag kom fram till att det nog var mer troligt att knörten ramlat ur en blöja än ur min sambo.
:D

2 kommentarer :

  1. hahahahahahahahahahaha, men lääääägg aaaaaaav, jag kissar på mig, sitter åh skrik/skratt/gråter här i soffan :P TOOOOKA !! :P

    SvaraRadera
  2. hahaha..emma du är go du ;)

    SvaraRadera