Hej hopp i stugorna.
Idag blir den lille i maggen 11 veckor gammal och det slår mig varje gång jag skriver om en ny vecka att det har gått väldigt fort. Jag trodde faktiskt att dessa veckor skulle krypa fram, långsamt, smärtsamt långsamt men så har icke fallet varit. Rätt skönt :)
Än så länge finns det inte så mycket att rapportera om graviditetsmässigt alltså. Jag går stadigt upp i vikt, mitt illamående har lagt sig och jag är inte längre allergisk mot inredning, sol och Henrik.
Men hur man kan vara konstant hungrig det är helt oförståeligt för mig. Jag är verkligen en bottenlös människa just nu. Den lille är ett matvrak!
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar