Igår kom Anna hit från Sandviken för att spendera en dag med mig. Hennes pojkvän spelar i bandet JLT och de hade spelning här i Motala i helgen, passande nog. Anna kom hit och som vanligt när vi ses går munnarna på oss i ett och vi pratar som bara jag och Anna kan göra om sådant som man egentligen kanske inte får prata om, men vi gör det ogenerat:)
Vi gick upp och satte oss med en kopp kaffe och kom nog inte ner förrän några timmar senare och då var vi hungriga så jag gjorde i ordning laxsallad till oss. Samtalen fortsatte även vid matbordet och vi avverkade nog alla ämnen ni kan tänka er.
När vi hade suttit där och vissa utav oss hade ätit oss fördärvade kände vi oss lite jästa och i matkoma så vi bestämde att vi skulle titta på film.
Jag drog igång lite mer kaffe och dukade upp med lösgodis, glass, blåbär, jordgubbar och lakritssås sedan tog vi myset på ovanvåningen där vi blev kvar tills skymning.
Jag hade lovat Henrik länge att ta itu med hans hår och bryn så vi passade på att göra det innan det var dags att svira om för kvällens aktiviteter, JLT.s spelning i folkparken.
Så medan jag torterade Henrik med pincett och urtunningssaxen dokumenterade Anna det hela med våran kamera. Hysteriskt roliga bilder på mig fullt fokuserad och på henrik med toffs på huvudet och skrikandes.
Valross och snyggingjävel på väg ut på galej :)
Om ni inte har sett JLT speka live någon gång så rekommenderar jag att ni gör det, pronto!
De bjuder på show ska ni veta!
Det gjorde även de två som underhöll oss mellan numren.. helt ärligt så fattar jag fortfarande ingenting, jag begriper fortfarande inte vad det var vi bevittnade. De tog fram en varsin piska och skulle piska saker den andre höll i. En ros från munnen, en blomma mellan brösten osv. Men sen... sen tar den ene fram en korv och säger att hon ska piska den från den andres stjärt. Jo ni läste rätt.
Jag tänkte först att det var ett skämt och att de skulle skoja bort det men icke. Hon tar av sig kjolen, särar på skinkorna och får en korv i stjärten. Jag skriker nej, nej, nej från publiken och skäms ögonen ur mig medan jag skrattar så hårt att jag inte får luft!
Ja det var en kväll att minnas:)
Vi gick upp och satte oss med en kopp kaffe och kom nog inte ner förrän några timmar senare och då var vi hungriga så jag gjorde i ordning laxsallad till oss. Samtalen fortsatte även vid matbordet och vi avverkade nog alla ämnen ni kan tänka er.
När vi hade suttit där och vissa utav oss hade ätit oss fördärvade kände vi oss lite jästa och i matkoma så vi bestämde att vi skulle titta på film.
Jag drog igång lite mer kaffe och dukade upp med lösgodis, glass, blåbär, jordgubbar och lakritssås sedan tog vi myset på ovanvåningen där vi blev kvar tills skymning.
Jag hade lovat Henrik länge att ta itu med hans hår och bryn så vi passade på att göra det innan det var dags att svira om för kvällens aktiviteter, JLT.s spelning i folkparken.
Så medan jag torterade Henrik med pincett och urtunningssaxen dokumenterade Anna det hela med våran kamera. Hysteriskt roliga bilder på mig fullt fokuserad och på henrik med toffs på huvudet och skrikandes.
Valross och snyggingjävel på väg ut på galej :)
Om ni inte har sett JLT speka live någon gång så rekommenderar jag att ni gör det, pronto!
De bjuder på show ska ni veta!
Det gjorde även de två som underhöll oss mellan numren.. helt ärligt så fattar jag fortfarande ingenting, jag begriper fortfarande inte vad det var vi bevittnade. De tog fram en varsin piska och skulle piska saker den andre höll i. En ros från munnen, en blomma mellan brösten osv. Men sen... sen tar den ene fram en korv och säger att hon ska piska den från den andres stjärt. Jo ni läste rätt.
Jag tänkte först att det var ett skämt och att de skulle skoja bort det men icke. Hon tar av sig kjolen, särar på skinkorna och får en korv i stjärten. Jag skriker nej, nej, nej från publiken och skäms ögonen ur mig medan jag skrattar så hårt att jag inte får luft!
Ja det var en kväll att minnas:)
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar