Den som är den

Den som är den

fredag 13 juli 2012

Kvällsfika


När vi kom hem från Henriks mamma och pappa var ju jag såklart lite småhungrig, vad mer är nytt. Så jag satte igång och gjorde i ordning lite kvällsfika medan Henrik åkte till sin kompis en stund.
Det var inte den lilla tillställningen jag ställde till med åt mig själv heller, jag gick all in och skar upp en lång baguette och gjorde skagenröra. Otroligt gott!

Medan jag stod och rörde i hop allt så försökte jag även komma på vad vi skulle äta imorgon när Anna kommer på besök (iiiih som jag längtar)!!! Ni förstår att Anna och hennes Jocke är med i nått trams, haha, och kan inte äta fett eller godis på en månad så det ger inte mig, hon som har socker i potatismosen och cremefraise i allt speciellt mycket svängrum.
Men jag kom i alla fall fram till att vi nog satsar på en lax sallad i morgon och satte igång och gjorde en vitlöksdressing. Till mig och Henrik alltså ;)

Nu ska jag nog stänga ner här och kura ihop bredvid Henrik innan vi stänger ner för natten.

Natti natt på er med :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar