Den som är den
fredag 13 juli 2012
TOK rea på Nelly
Dessa har jag, moi, Emma "klickar i en kundvagn varje dag men ryggar ut vid 200 kronan, kastar allt och blir bitter" Sundgren beställt. Jo, jo, det var ju förvisso rea men ändock :)
589 kr för rubbet, inkl. frakt (39 kr).
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget ( Atom )
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar