Den som är den

Den som är den

torsdag 19 juli 2012

Loppis fynd



Se vad jag hittade för ett par helger sedan! Helt fantastiskt fin tycker jag och vet ni vad jag köpte den för?! 20 kr!!!

Jag trodde såklart att de sagt fel till mig och ville betala och åka därifrån så fort som möjligt innan de kom på att denna godbit är värd så mycket mycket mer för mig.
Jag var så klart helt iskall när jag betalade och yttrade inga spår av "stånga huvudet mot väggen" lycka över att ha funnit denna utan betalade och sprang sedan som en galning till bilen.

Denna ser jag framför mig vara med på många mysiga kvällar framöver, fylld med någon krämig och härlig pastarätt toppad med grön kvist (viktigt) :P


Igår kom Sabrina hit, min bästa Sabrina! Vi hämtade upp henne vid bussen vid 8 snåret igår kväll och kom snabbt fram till att vi nog alla var lite hungriga. Så en vända till Pizzerian fick det bli för att sedan landa i vardagsrummet och inte kommer därifrån på hela kvällen. Det var en mysig stämning här igår med levande ljus och ett mörker utanför fönstren. Det var en sådan där mysig värme och jag tror nog att vi alla mös lite extra medan vi slevade i oss våran pizza och pratade om allt och inget.

Ja, nu sitter vi här, fortfarande vid köksbordet. Idag har vi en varsin dator till hands och diskuterar sådant som vi ser på nätet. Haha Men vi kom dock alldeles nyss överrens att vi nog ska klä på oss anständiga kläder och åka på stan för en långis fika. Det är ett perfekt väder för fika idag, molnen är tjocka och det är nästan så att man får känslan av att klä på sig stickat idag och dra på sig sina stövlar :) 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar