Här hittade jag ett minst sagt lockande erbjudande från Groupon, ett set med en massa godis för håret värde 870 kr men nu endast 269 kr + frakt á 29 kr.
Ska jag eller ska jag inte. Jag stod faktiskt senast idag och svor över mitt hästtagel till hår och övervägde en klippning. Men jag vet bättre idag, någonting ska man väl ha för att man blir äldre, att man har blivit mer vis :)
Så jag tror på en klippning av topparna och sedan en dunderkur av det ovan :)
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar