Nja någon kopia kanske det inte är, men det finns helt klart några likheter mellan piedestalen från Ellos 559 kr (Strl 35x35 cm, H 60)
och sidobordet från Day Home 1´995 kr. (Strl 45x45 cm, H 64)
Nu väntar jag bara på att Sabrina ska bli klar så tänkte vi styra ner oss på stan för en maratonfika. Det Blev ingen sådan igår, vädret var ett vi är inne och kikar på film och gottar i oss en massa gotta istället. Så det var va vi gjorde.
Vi åkte och hyrde film och köpte "lite" godis. Jag Henrik och Sabrina plockade i samma påse och det hela slutade med 2,2 kg godis. Hon som stod i kassan drog sig för andan och fick sedan hålla sig för skratt. Jag försökte rädda situationen med att säga att det väntar fler människor på oss där hemma. Men jag tror inte att hon trodde på oss. haha
Idag är solen här så nu ska det bli skönt att bara ge sig iväg en stund med sin goda vän och skvallra lite för att sedan återvända hem och grilla innan hon måste åka tillbaka till Stokholmo :/
Ha en solig och underbar fredag hörni!
Inga kommentarer :
Skicka en kommentar