Visst är det lite motsägelsefullt att jag berättar för hela världen att vi är gravid men vågar inte ens köpa 2 pack strumpor till ungen. Men jag tror på att dela med sig av sin lycka till andra, för då kan man även dela med sig av sin olycka. Det måste finnas någon balans att ge och ta, Ying och Yang och lite annat jox :)
Nu har Sabrina åkt hem efter att ha varit här i 3 dagar. Det är fantastiskt skönt att lite folk hemifrån kommer hit och hjälper mig att känna mig lite mer som hemma här, så långt hemifrån. Det har varit dagar fyllda med precis det vi har velat fylla dom mer och inget mer. Vi ville vara inne och ha lite höst igår så det hade vi och vi ville fika och prata tills det inte längre fanns något att säga idag och grilla gott när vi kom hem så det gjorde vi. Vi ville äta ute fastän hösten tog en till vända hit på kvällskvisten, så vi klädde oss varmare och dukade upp utanför och åt härligt grillat ändå. Med en liten pause då vi jagade geting:)
Nu sitter vi här nersjunken i soffan med varmt kaffe och med funderingar på om jag ska ner och tina upp några bullar ändå och lägga mig raklåmg i soffan med benen i Henrik-högt läge.
Det blir nog ett par bullar ändå.

Inga kommentarer :
Skicka en kommentar