Visst ser min posering heelt naturlig ut va. Lite som "åh står du där och fotograferar, jag såg inte det";)
Min fina Sabrina. Jag kommer sakna dig vet du!!
Våra dörrar är alltid öppna :)
Vi har inte investerat i några utemöbler då det krävs lite mer planering då vi inte har så mycket vingelutrymme. Sen vill jag inte stressköpa ett set nu heller förrän jag exakt vet vad jag vill ha. Det enda jag vet är att vi ska ha en soffa och två foöljer, men av vilket slag, material och färg har jag ingen aning om ännu så därför... fick vårat gamla skrivbord agera utemöbel idag. Gick bra det med :)

Inga kommentarer :
Skicka en kommentar