Den som är den

Den som är den

fredag 14 februari 2014

Vintage By Ambivalent Home - Barbie

Nu börjar det ändå att sakta rulla emot att jag kan öppna min webshop. Jag får fram fler och fler produkter som jag kan presentera för mina kunder/potentiella kunder än enbart kryssborden.

Exempel på produkter jag vill utöka sortimentet med är gamla handplockade möbler som är av "vintagekaraktär". Jag restaurerar då upp dem och gör de mer tillämpade till nutiden och rådande trend. 



Först ut har vi Barbie, ett linneskåp som fått sig en jätte fin ljusrosa färg som just heter Barbie. 


Inuti målade jag det vitt för att ha en neutral bakgrund till de saker man väljer att förvara i möbeln. 


Extra täcke och kuddar, filt & prydnadskudde.


Halvblank yta.


Jag får återkomma när jag är hemma igen om vilka mått det rör sig om. Vid intresse av detta skåp kan ni skriva här eller på min mail; Ambivalenthome@live.se.

Ha det gott :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar