Den som är den

Den som är den

onsdag 12 februari 2014

Till er som läser detta - Hjälp!



Snälla, rara, söta ni. Detta är den enda gången jag kommer att be er att skriva ett par rader i mig blogg men jag är beroende av era svar. 

Det är så att jag tillsammans med min goda vän Sofie håller på och jobbar på en affärsidé vi har. Om allt går som det ska och vi får tillräckligt många som deltar i vår marknadsundersökning har vi en otroligt rolig produkt färdig att lanseras i slutet av sommaren. 
Och tro mig, ni kommer att älska den! ;) 


1.Hur ofta handlar du inredning?

2.Vart brukar du oftast handla och varför
?

3.Vart föredrar du att handla, nätet eller i fysisk butik och varför?

4.Ungefär hur mycket spenderar du på inredning på en månad ?

5.Vad skulle du säga är din stil?

6.Vilket är dit favorit märke om du har något?

7.Brukar du köpa ”dyrare saker” ex. design? Om inte, varför?

8.Vad skulle du säga om jag sa att det fanns ett sätt att ta del av lite mer design

och trendorienterad heminredning till ett förmånligt pris?


Jag tackar er på förhand för att ni tar er ett par minuter för att hjälpa oss att hjälpa er :D 


Varm kram

Emma

2 kommentarer :

  1. 1.Hur ofta handlar du inredning?
    Oftast varje månad

    2.Vart brukar du oftast handla och varför?
    IKEA, Owes, Blomsterlandet, Lagerhaus, Åhléns, Royaldesign.se

    3.Vart föredrar du att handla, nätet eller i fysisk butik och varför?
    Jag föredrar varken det ena eller det andra. Men just nu är jag i en period då jag oftast handlar i fysisk butik.

    4.Ungefär hur mycket spenderar du på inredning på en månad ?
    Skulle nog säga mellan 200-1000

    5.Vad skulle du säga är din stil?
    -

    6.Vilket är dit favorit märke om du har något?

    7.Brukar du köpa ”dyrare saker” ex. design? Om inte, varför?
    Ja det händer.

    8.Vad skulle du säga om jag sa att det fanns ett sätt att ta del av lite mer design

    och trendorienterad heminredning till ett förmånligt pris?
    Fantastikst bra :)


    Skulle handla betydligt mer om jag hade plats. Vi bor så fruktansvärt trångt och jag har egentligen inte plats för en grej till :)
    Hoppas att det kommer gå bra för er! Super spännande :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. hur ofta handlar du inredning?

    Minst ett par ggr varje månad blir det väl.

    2.Vart brukar du oftast handla och varför?
    Oj, jätteolika. Senaste inköpen var från Norrgavel och Åhlens. Annars; Granit, Bagaren & kocken, Lagerhaus, Artilleriet... Ser ofta något i en blogg eller i en inredningstidning som jag vill kika närmare på. Senaste nätinköpet var hos Holmbytorp som har snabb service (viktigt!) och gratis frakt.

    3.Vart föredrar du att handla, nätet eller i fysisk butik och varför?
    Får jag välja så i fysisk butik så att jag kan se vad jag köper. Men ofta blir det på nätet, lättare att titta i lugn och ro när man har småbarn och hundvalp:) Väljer dock främst de som inte har fraktkostnad alt. låg fraktkostnad. Kan tycka att när det går mot 60 - 70 kronor och över på något som eg. knappt väger nåt så känns det som om jag får mer för pengarna om jag handlar i butik.

    4.Ungefär hur mycket spenderar du på inredning på en månad ?
    Jätteolika. Men inte över 1000-lappen vanligtvis om man bara räknar dekoration och inte möbler etc.

    5.Vad skulle du säga är din stil?
    Jag gillar det som är nu med marmor och lugna färger. House of Philia är en bloggare jag beundrar inredningsmässigt.

    6.Vilket är dit favorit märke om du har något?
    Älskar dansk design; George Jensen, House Doctor, Hay...

    7.Brukar du köpa ”dyrare saker” ex. design? Om inte, varför?
    Är lite osäker på vad du menar med dyrare saker. Men jag köper gärna t.ex. Svenskt tenn, ogillar rena kopior och skulle aldrig sponsra den typen av produkter. Men som tjejen ovanför skriver så har vi det också, vi flyttade från hus till en liten lägenhet och letar nu nytt. Det mesta av vårt bohag har varit magasinerat i ett par år nu, så vi har egentligen inte plats med nåt. Men jag har några "dröminköp" som jag tänker satsa på så snart vi får plats och det är mest lite dyrare produkter

    8.Vad skulle du säga om jag sa att det fanns ett sätt att ta del av lite mer design
    och trendorienterad heminredning till ett förmånligt pris?
    Lite osäker på vad det innebär? Men det låter spännande!

    SvaraRadera