Den som är den

Den som är den

måndag 16 december 2013

Årets julklapp


Ja, som jag förstått det har det siats om att råsaftscentrifugen kommer att bli klappen of the year. 


Själv har jag i ärlighetens namn aldrig hört talas om den. Tror jag. Men det har säkert med att göra att jag sällan hör om sådant som är nyttigt och bra för dig. Jag är en alldeles för stor sockernarkoman för det som (tyvärr) föddes med en elefants förbränning, men som nu i takt med den allt stigande åldern avtar mer och mer. Matrutinerna dock, de kvarstår. De tar helt enkelt lite längre tid att lära en död hund att sitta förstår ni. 

kanske är då denna centrifug något för mig? Kanske kan jag byta ut musten, läsken och den mindre nyttiga juicen mot rödbets eller kåldolme juice eller vad man nu centrifugerar numera.

Hursom, så såg jag att Royal design hade ett finare erbjudande gällande just en sådan, 1299 kr istället för ordinarie pris 1425 kr.
Ja så om man nu ändå hade tänkt att köpa en så kan man hos Royal design spara in en si så där 126 kr.
Och det är väl inte fy skam i dessa tider :)

Varm kram
Emma


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar