Den som är den

Den som är den

måndag 16 december 2013

Min framtid kom på posten för ett par dagar sedan



Damdamdaaaam.

Jag är numera egenföretagare. En färsk, stordrömmande, överentusiastisk nyföretagare som känner sig så stolt att det är beyond löjligt!

Jag har med mig ett litet block vart jag än går och skissar idéer vart jag än kommer. det kan vara på Ica, ute på stan, när jag sover, i bilen, i duschen, på toan.. ja ni fattar. Jag är som ett barn med sin snuttefilt. Det är jag och mitt lilla block nu. 

Jag har fått in några beställningar på bord som ska vara färdiga i januari och ju fler beställningar jag kan ta emotdesto fler bilder kan jag ta och använda i min webshop. I framtiden är inte tanken att jag ska ta emot beställningar mer än att jag kan presentera olika modeller i olika färger. Jag längtar att få vara så där kreativ och prova mig fram. Jag har så mycket idéer som jag vill prova. Mycket handlar om trä, högblankt, vitt, mässing och koppar. 

Det kommer att skifta, tro mig, inriktning och känslan kommer att förändras, det är jag övertygad om då det ändå är min verksamhet ;) 
Det var också därför jag valde att döpa mitt företag till Ambivalent Home.

Det kommer att komma ut en shop så småningom, den är under konstruktion as we speek. Jag vill bara hinna jobba ihop ett fint och bra sortiment som jag kan presentera och som jag kan vara stolt över.

Jag längtar så! 
Jag är så nära mina drömmars dröm just nu och jag är så lycklig!




It started with a kryssbord :)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar