Den som är den

Den som är den

tisdag 3 september 2013

Det finns många kopior nu

STOCKHOLM Ljusstake IKEA Eleganta ljusstakar som både ger stämningsfullt ljus och är vackra i sig.

Ikea Stockholm 199 kr 2 st



Svenskt Tenn 1´800 kr



Mio 349 kr


Svenskt Tenn 2'500 kr

Se så lika! Det enda som skiljer dem åt är väl priset då. Jag tycker båda är precis lika fina det är bara det att jag har en plånbok som passar Ikea och Mios variant lite bättre ;)

NU ska jag snart ge mig ut på en powerwalk tänkte jag. Egentligen är det lite för ljust ute för min smak, av någon anledning föddes jag till att gilla mörkret och kyla än sol och värme. Mycket märkligt. Det är på kvällarna jag får den där extra energikicken och får för mig att städa lite, byta gardiner, plocka dona, sy nya kuddöverdrag, bädda rent, tvätta några maskiner... måla om, ja ni förstår. Händer nått här hemma så händer det på kvällarna.

Ikväll har jag lovat bort mig själv på 45 min också, jag ska passa grannarnas två barn på nio månader och fem år. Men som sagt, först ska jag ge mig ut!

Hörs sen!

Kram
Emma

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar