Den som är den

Den som är den

lördag 7 september 2013

Dagens sovrum





Ja så här ser det ut i vårat sovrum i dagsläget - grått, svart, vitt och höstigt. Det är nog det rum jag trivs bäst i just nu. Det har kommit att bli våran oas och där vi kan ligga med en varsin dator eller bok och bara ligga i timmar. Precis som sovrum ska vara. det är ju där vi nu som man hört så många gånger förr spenderar en stor del av våra liv och det är även där vi återhämtar och bygger upp oss själva - under vila.

Idag väntar det barnhelg, det blev förskjutet en dag då det var marknad i deras hemort som de skulle gå på så istället kommer vi ha dem tills på måndag morgon då jag åker och lämnar dem på dagis.

Det är en solig höst , herreminje, soligt så soligt och varmt dessutom. Det har by far varit den finaste sommaren på många år kan jag tycka, fin och lång och det tackar vi för då vintern var alldeles för lång.

Nä, nu måste jag nog börja plocka här hemma innan barnen kommer och jag måste nog eventuellt åka och köpa lördagsgodis också. Det gjorde jag med dem förr, det har jag slutat med nu. Need I say more?! ;) haha

Ha en förträfflig lördag!

Varm kram
Emma

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar