Den som är den

Den som är den

måndag 2 september 2013

Svart runt bord






Godmorgon! :)

Här ligger jag fortfarande i sängen me laptopen i knät och med doften av gammalt kaffe i näsan. Jag ska alldeles strax kliva upp för att vid halv nio ungefär ge mig ut på långpromenad med hon på hörnet, Sara :))

Jag har i ett par veckor nu känt och tjatat om att få byta ut skivan till det bord vi (jag;) byggde för ett tag sedan. Jag är ju så knäpp att jag faktiskt sagt att jag vill ha ett vår- och sommarbord, samt ett höst- och vinterbord. På vårat bord är det ju isf bara att byta skiva, enkelt penkelt menar jag :)

En svart och rund skiva ska det få bli, gud så jäkla fint!

Nä, nu ska jag kliva upp och göra människa av mig själva jag också.
Ha en fin måndag!


Stor kram
Emma



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar