Den som är den

Den som är den

torsdag 17 januari 2013

The lonely ones breakfast



När man är alldeles aléna på mornarna så är ju ett plus att man kan springa omkring i det skick man föddes i :) Men för bloggens skull drog jag på mig ett par byxor. 


Ett minus är väl det att man äter själv och det blir inte ofta att jag sätter mig ner vid köksbordet utan jag står gärna på plats och äter, tittat ut genom fönstret, har musik på i bakgrunden och tänker på alla möjliga olika saker. Jag tänker som bäst när jag är stående.. eller när jag ligger för att sova. 
Hur typiskt är inte det då! 
Att komma på värsta grejen innan man somnar och tänker att det här ska jag minsann komma ihåg tills i morgon. 
Jo tjena! Och varje gång förbannar jag mig själv för att jag inte lagt ett block och penna vid nattduksbordet så nu har jag börjat skicka sms till mig själv istället :)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar