Den som är den

Den som är den

torsdag 17 januari 2013

Twist and Tango ss 13







Bilder hannasroom

Underbara kläder från Twist & Tango vår och sommar kollektion. 
Jag är i kär i vartenda plagg och i stylingen. 
Jag är ju som jag skrivit så många gånger inte så mycket för accessoarer och använer sällan stora ringar, örhängen eller halsband. Det är inte jag. 
Men smala kedjor som de där stjärnorna hon har på första och sista bilden är ju bara så rätt. 
Väldigt sparsmakat och kaxigt. Me like a lot!
Det hjälper ju föga att modellen (Josefin H) är drop dead gorgeous heller.

Go' eftermiddag på er!

Här är det lugna gatan och jag har haft sprängande huvudvärk hela dagen!
De goda nyheterna är att urinvägsinfektionen är borta i alla fall. 
Tack och LOV!

Vad mer... nej inget mer. Henrik kommer hem vid fem tiden men sticker lika fort igen på träningar, innebandy och fotboll om jag förstått det hela rätt. Så det blir även en kväll i ensamhetens tecken :)




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar