Den som är den

Den som är den

söndag 27 januari 2013

Speglar - Vårnyheter hos Åhlens

Vårnyhter hos Åhléns

(Bild Åhlens vår nyheter)

Vart jag än kikar så finns denna tappning av spegel där mitt framför mig. Och varför i hela världen jag ännu inte äger någon är för mig ett mysterium. Jag sprang fort som attan in på Åhlens idag för att köpa båda två faktiskt, men tror ni att de sålde dessa där då?? NEJ! Hon i kassan visste inte om dem ens. Och jag försäkrade henne att jag kommer in igen, och igen om det behövs tills dem har plockat hem dem. 
Hon skrattade men jag såg oron i ögonen hennes.

Nu har Sabbe åkt hem och jag har haft en underbart mysig dag med henne, stros i stan med en vän, hur längesen var inte det då. Det blir ju en helt annan sak än att släpa runt på stackars Henrik :)
Mat på Ikea och sen lugnt lunk där inne, bolla idéer med varandra och fylla på med inspiration. 

Jag känner mig upprymd och lycklig, ja vart vore man utan vänner.. 




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar