Den som är den

Den som är den

söndag 27 januari 2013

YouCam



Har suttit och brutit mot jantelagen en stund med den nyfunna webcameran som jag inte visste att vi hade :) 
Perfekt! 

Go' kväller!

Ny tröja från HM, 70 kr (beställd). 
Jag tänkte inte på det och skämdes nästan direkt när jag sa det, apropå Jantelagen, när Henrik sa "va fin du är i tröjan, den passade verkligen på dig" varpå jag svarar "Jag vet".
Henrik blev lika paff som mig. Vart kom denna nya självsäkerhet ifrån, är det en magisk tröja. Jag vet inte, jag vet bara att tröjan är skit snygg och att jag nog inte heller blev allt för shabby i den jag heller :)
Och det trots pms, finnar, uppblåst mage och med humör som en hungrig transylvansk djävul. 

Nej nu bara måste jag ramla i säng, jag är fööör trött! 

Godnatt :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar