Den som är den

Den som är den

söndag 27 januari 2013

En soft söndag + en fin gåva



Men god söndag på er! 

Ja då har barnen åkt och och efter sig lämnar dom sig en tystnad som blir lite märklig en stund efteråt, en liten saknad och en massa färgkladd. 
Det har gått bra även denna helg, det blir lite grin och gnäll på söndagen när mamman kommer men så är barn. Det är väl då de märker att de faktiskt har varit utan mamma länge och saknat henne.
Igår kom även min vän Sabrina förbi och sov över. Hon var på genomresa på väg till Stockhholm igen efter att ha varit och köpt bil i Kungälv. Och vilken bil då ! Den är vit, bara där blev ju jag såld såklart haha och modellen var en som Henrik har tjatat om i ett års tid ungefär. Men jag vill inte ha tredörrars, jag tycker det blir så bökigt, men bilen är snygg alltså!

Ser ni vilken fin gåva hon hade med sig till mig???? :D Ett Voluspa ljus. Jag skrek och hoppade upp och ner i fotöljen när jag öppnade paketet. Jajemensan, det var så fint inslaget också och det doftar divine!

Nu ska vi snart åka ut hon och jag, en tripp till Linköping och Ikea står på agendan. Jag måste köpa fler gardiner. Nu ska äntligen köket få sig en omgång!

Ha det fint :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar