Den som är den

Den som är den

söndag 29 juli 2012

Tråkiga köksbänkar




Är det något jag är kass på så är det att få ordning på köksbänken så att det ser så där härligt frodigt och inbjudande ut. för mig blir det oftast kalt och..ja fult!

Så nu tog jag tag i en utav hörnen iaf, den där kaffebryggaren står. Jag har en fobi för att låta köksmaskiner stå framme också, meeen då det blir lite för obekvämt att slita fram allt 77 ggr om dagen får den stå framme. (psst, vi äger ingen mikrovågsugn för att jag inte har kommit på ett bra ställe att GÖMMA den på ännu ;)



1 kommentar :

  1. Joo doom kom med! De är bara jag som inte riktigt kommer överens med blogg.se å ha kunnat publicerat dem.:)

    Skönt att du kan skriva om hur du känner å mår. Önskar jag va lite mer så!

    Å som du skriver så blir det bättre med tiden även fast den meningen känns rätt tom nu..
    Å man får älta å va ledsen så mycket man behöver för att man sen ska kunna gå vidare.

    KRAMKRAM!

    SvaraRadera