Den som är den

Den som är den

måndag 30 juli 2012

Min allra första order från E.bay

Jag har nu läst och sett många beställa från och prisa E.bay, så nu (trots min ofantliga otur vid sådana här saker) gjorde jag en beställning. 
En större väska fick det bli då jag inte äger någon


Fast jag tog den i vit (Henrik tyckte den var fin) 

Och ett halsband som jag tyckte skulle passa om man ville vara lite boho chic någon gång


Meningen är att vi ska gå och lägga oss, borde ha lagt oss för längesen. 
Men ingen utav oss är så där jätte trött och inte så värst uppspelt inför imorgon så jag tror vi blir uppe en stund till.

Sova får jag göra när dem söver mig imorgon istället...

Hur som helst så kan jag inte vänta tills det här är över och vi får börja läka istället. Just nu är det fortfarande ett öppet sår som fortfarande dryper ut blod. 
Imorgon tar vi tag i skadan, lindar om och får börja läkningen... det känns skönt. 

Även fast det inte är något någon utav ens vill tänka på just nu så har vi ändå frågat varandra om hur den andre tänker inför den kommande tiden.. att prova igen, IVF, medecinering etc. 
Men rent mentalt så orkar inte jag prova igen, inte nu. Jag orkar verkligen inte. 
Jag är helt slut inombords och nu vill jag bara göra det vi hade tänkt att göra innan jag blev gravid, bara vara  vi en stund och vara med varandra när vi vill vara med varandra och inte för att det är schemalagt. 

Nu kommer det iallafall ske på våra villkor, huruvida vi blir gravid igen eller inte. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar