Den som är den

Den som är den

söndag 29 juli 2012

Ikea - Ammerö utemöbler




Jag sitter ivrigt och väntar på Ikeas rea. Jag vet inte om det kommer någon, men det gör de ju alltid.

Det jag hatar är när man går och köper något för en rätt stor peng, kommer hem är skit nöjd över sitt inköp men får 1 vecka senare veta att det nu är 50 % rea på exakt samma saker du precis pyntat fullpris för. Sånt haaaatar jag!

men jag vill ju så gärna ha dem ... och även fast det kanske inte är så där värst långt kvar på sommaren och semestern är över så har vi ju hela aug kvar + den härligt friska hösten. Trevligt vore det ju att få packa bort vårat gamla skrivbord där utefrån och få pynta fint med filtar, kuddar, blommor och textilier.

Jag ska samråda med min bättre hälft och höra vad han tycker om mina val, (inte för att han så mycket att säga till om val av utemöbler ändå) mohahaha ;)


1 kommentar :

  1. De är ju rea på både soffan, bordet och olivträdet eeemma ;D
    de har de varit länge tror jag ;P Dom rear iaf ut två sorters soffor som jag stod och velade mellan, minns ej om de ena var den du har på bilden, om den du har lagt upp är brun så vet jag inte om de är rea men den gråa och den svarta rear dom iaf ut :P
    bordet kostar 99 kr, eller så är det de lilla vita och de svarta stora dom rear ut, minns inte :P jag vela köpa 2 st höga vita i samma modell och tänkte kapa benen på dom för jag tyckte att de lilla blev för lågt & de stora för högt men de reade dom självklart inte ut när jag frågade så jag blev snål då det kostade 399 kr :P hehe.

    PUUSS

    SvaraRadera