Den som är den

Den som är den

onsdag 9 juli 2014

Arvid Nordquist - När du får väntat besök



Om jag säger så här - det finns inte mycket som får en Gävle tös som en annan att köpa något annat kaffe än Gevalia inte. Det vill säga om inte omslaget ser ut som det här. Hur fint liksom. Sådan sommaridyll :) 


Jag var på väg att fota bilden med min eländiga mobil för att daska upp ett kort på Instagram men jag kände att nääe, här ska det rekvisitas och "stylas". Så någon halvtaskig styling på 2 min för att fota denna ute i solljuset som precis höll på att gå ner bakom trädkronor och hustak.


Så -  vad dukar man fram när man får väntat besök, jo Arvid Nordquist


Och det är väl vad jag kommer att göra i sommar :D


1 kommentar :

  1. Men vilken somrig och fin förpackning, den har jag inte sett i butik. Härliga bilder :)

    SvaraRadera