Den som är den

Den som är den

fredag 2 maj 2014

Upppdaterat inlägg - Rykande färskt vardagsrum

Uppdatering: Min blogg ville inte samarbeta och posta alla mina bilder igår så jag kunde bara lägga ut hälften ungefär. Idag verkar den bipolära bloggen vara på bättre humör och jag kan nu visa alla bilder jag ville visa igår från ett purfärskt vardagsrum. 1 dag gammal. Rätt färskt ändå ;) 


En parad av linnekuddar i soffan.


Så här ser det ut idag. Och jag vill gärna betona idag för det finns stora chanser att det inte ser ut så imorgon. You never know i det här hushållet. 


Här hann jag sätta upp en tavla mellan sessionerna också ;)


Jag håller inte på lika mycket idag som jag gjorde tidigare, det har jag märkt. Jag kom till en punkt där jag insåg att vi hade för mycket skit som vi använde oss av men som vi inte gillade och sådant alléna kan ju skapa oharmoni i ett hem. Så mycket är borta nu. Sålt eller på tippen där det hör hemma. 


Det är en aning tomt, men jag gillar det. Nu. I början var det svårt och den där instinkten av att villa fylla på bara för att fylla på fick jag ta mig en omgång med. Det har lagt sig och jag är glad över att få ta in en sak i taget, känna efter och känna av. Många planer man haft är inte alls som man känner längre så bra var det väl att man inte agerade på varje impuls. 



Nu har vi diskuterat en tv-modul. Tv-bänk och bokhyllor i-ett liksom. Sådana man hade förr men som mer eller mindre 90% av befolkningen förkastar. 

BESTÅ Tv-förvaring kombination/glasdörrar IKEA

En sån vill jag ha ;) 

Tror jag... 

Jag vill åt vitrinet och förvaringen och det ser ju som så att väggen där vi har tv.n idag är bauta-stor. Att bara ha tv.n där på en skänk stör the living hell out of me, så jag ska banne mig prova den här varianten.

Tror jag...

Jag känner mig vågad och jag ska fan i mig prova. 

Tror jag...

Jag har till och med börjat snegla på en hörnsoffa. *lägger handen för munnen*.

SÖDERHAMN Hörnsoffa IKEA Soffseriens olika delar kan kopplas ihop till olika kombinationer eller användas var för sig.

En höööörnsoffa hörni, men hej du, 90-tal!



Jaja, vi får seeee hur det ter sig helt enkelt.




1 kommentar :

  1. Snyggt som attans. Får man lov att fråga var golvlampan i silver kommer ifrån?
    // Bella

    SvaraRadera