Den som är den

Den som är den

lördag 17 maj 2014

Rabarberpaj & en heldag i solen



Idag bjöd grannen som också var hemma själv med barnen på nybakad rabarberpaj och cider. Ja och jag är ju inte den som tackar nej till kaka i första taget, nej ;)


Vilket lyx. Alla skulle ha en granne som jag har!


Grannpojken och "min" pojke satt och njöt med paj under trädet efter att ha lekt i fleeeeera timmar i solen.




Här sportar jag second hand fyndad klänning tillsammans med uberblek vinterhud.


Nu sitter vi i soffan allesammans och försöker hålla oss vakna. Vi har precis knölat i oss mat och en utav oss har även tryckt i sig sitt lördagsgodis och nu väntar vi bara på att Gladiatorerna ska börja. En litet varannanlördagstradition hemma hos oss nu för tiden. 


Jag ser framemot en ny vecka, eller jag ser framemot nästa vecka kanske jag ska säga. Även fast det går långsamt så går det åtminstone lite framåt, hoppas jag och nästa vecka skickar jag in ansökningen till PRV. Förhoppningsvis godkänns det snabbt och jag kan ta och beställa massa visitkort så att jag/vi kan börja nätverka. Nätverka utav vara helvete! ;)


Nä, godnatt på er och hoppas att ni har mått bra i solen idag! 


Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar