Den som är den

Den som är den

fredag 23 maj 2014

Morgonmöte & eftermiddagsmöte & en ny favorit



Ja då har man haft uppföljningsmöte med socialen samt barnens mamma här hemma hos oss denna morgon. 

Jag tog faktiskt och bjöd på ett par riktigt smarriga smörgåsar; tekaka med salladsblad, ägg, gurka, tomat, paprika, ost och majonäs. Smmmmmmaaaarrigt. Tyvärr hann jag inte fota dem.. haha så knäppt det låter. 

Men så är det, allt ska ju fotas tydligen ;)

Efter det skjutsade jag Henrik till jobbet och jag åkte hem för att förbereda mig inför nästa möte som kommer att äga rum i Linghem klockan 13.00. 


Så här fint klädd är jag idag. Jag ÄLSKAR min nya tunika och kommer inte ta av mig den mer än när jag ska duscha, sova eller tvätta.
 


Köpt på HM :)

NU måste jag hoppa iväg!

Ha en kanon dag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar