Den som är den

Den som är den

onsdag 21 maj 2014

Black'n white - Byggd som ett A4


Jag har städat precis heeeela dagen idag men ännu är det inte rent känns det som.
Vad tycker ni om min städoutfit då?! ;) 


Det som ser hysteriskt roligt ut när jag tittar på bilderna, något som jag inte reflekterat över tidigare, är att jag ta mig fan är bredare än vad jag är tjock. Missförstå mig rätt. Men i profil ser jag ju inte alls ut att vara så... bred. Bred är ett bättre ord. Medan jag framifrån ändå inte ser ut att vara den tunnaste av de tunnaste. (och med det menar jag aaaaaaaaaaaaaaabsolut inte att jag är på något vis tjock, jag är och förblir fläckvis mullig;) 


Jag är ju för fan byggd som ett A4 papper.

Jag påpekade detta nyss för Henrik och visade att jag kan gömma mig bakom lyktstolpar om jag stå i profil och så sjöng jag "can't se me.. dununu nunu nunu can't see me" till melodin "can't touch this" med MC Hammer.

Nu trampar Henrik här bredvid, nu ska mitt schablon arsel ut och röra sig:) 


Hoppas innerligt att ni haft en fantastisk dag och att ni får en lika fin kväll! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar