Den som är den

Den som är den

söndag 25 maj 2014

Kinamat & filmkväll & valvaka



Igår hade vi en helkväll här hemma med både hyfilm och hämtmat och det blev stekt ris med kyckling, räkor och grönsaker.
Dra ballen i gruset så gott det är!

Varför tänker man inte oftare på den här typen av hämtmat för?! Mer ofta än sällan blir det annars antingen Donken eller pizza och det är ju så förbenat tråkigt det med.


Henrik åt chili och vitlöksfriterade räkor med ris. Det lät ju faktiska också gott.


Just nu sitter vi som på nålar med uppspärrade ögon och öron som två pensionärer på speed. Vi kollar på valvakan och det är ju oooliiidligt spännande.
Här blir vi nog kvar tills det är slut då vid 12 tiden inatt. 

Jag tycker ju faktiskt att sånt här är skit spännande. Jag anser att det är viktigt också. Jag gillar att klaga och kritisera och för att få göra det måste jag rösta först ;)

Finns det fler än jag som glor på vakan just nu?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar