Den som är den

Den som är den

onsdag 2 april 2014

Triss i snygga väskor


Ralph Lauren

Den här tänker jag skulle vara fantastiskt snygg att ha till sommare. den lite mer "finare" väskan och som passar skit bra till vita eller ljusa jeans och en ljus topp.


Weekend bag By Malene Birger

Sen upptäckte jag nu sist jag åkte upp till Jenny att jag inte har några bra väskor att packa i när man ska åka iväg. Så varför inte en väska med det omåttligt populära trycket från Malene Birger liksom. 
800 kr tycker inte jag är så där hutlöst dyrt heller.


Patrizia Pepe

Sen en ursnygg vardagsväska, en sån när du ska på stan en snabbis eller åka på affären. Jag älskar sådana här väskor!! 

Alla väskor hittar ni på Boozt :)

Varför börjar man som tjej frenetisk kolla efter nya väskor. Även om man inte köper någon så är jag helt säker på att vi alla kastar några blickar över några iaf. 

Som att vi inte kan ut och rasta oss efter en lång och trött vinter utan något nytt på armen. Men jag kämpar inte emot, varför skulle jag. den här trötta väskan som fått vara med sedan förra sommaren, igenom hela hösten och vintern utan ombyte måste få en paus, måste få vila upp sig. En ersättare lär införskaffas som sagt.
Inte för min skull... för min väskas skull.

Tror ni han här hemma går på den ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar