Den som är den

Den som är den

lördag 12 april 2014

Så många planer, så lite tid



Matta Zebra blå

Det är ingen hemlighet att jag håller på att skissa på egen inredning. men det som klyver mig är bara i vilken ordning jag ska ta det. Alltså, hur vill jag jobba med detta. Ska det verkligen bara vara genom en webbutik som jag kommer att få jobba hårt med att få ut där så att människor hör om den, blir nyfikna och förhoppningsvis gillar var dem ser. 



Matta Zebra grå

Men så här är det med alla planer jag har, jag pratar om dem till en sisådär 40% bara för att få andras inputs och en annan synvinkel. Resterande 60% ruvar jag på. Jag vrider och vänder, i veckor kanske till och med månader för att vara säker på att jag sett på det från alla vinklar. 

Nu har jag gjort det med min idé om att jobba med egen inredning och kommit fram till att det inte bara ska öppnas en webbutik. Jag vill så småningom äga en fysisk butik också, kanske till och med först och främst. Vart tänker jag inte säga för att jag inte vill att någon ska sno'et ;)

Där vill jag sälja inte bara mina egna alster utan blanda upp med sådant som jag själv älskar och som jag vet att andra med förälskat sig i. En perfekt blandning av andra och mig. På så sätt kan mitt sortiment få växa fram i en lagom takt och inte på ett framtvingat sätt. 

Jag är ambivalent, jag har aldrig påstått något annat. 

:D  


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar