Den som är den

Den som är den

fredag 11 april 2014

Om jag bara hade haft en trädgård



Garden Glory heter märket och

White Snake

White snake heter den här vita versionen

bild077candycrush_brass_closeup

Candy crush.

Så här skriver Garden Glory om sin produkt; 

"Våra vattenslangar och dess smarta förpackning har vunnit Svenska Designpriset. De är 20 meter, flexibla och lätta att använda tack vare sin trikå armering. Denna gör att de inte viker sig utan tål daglig användning i ur och skur. Slangarnas härliga färger och glans kombineras även med ett UV-skydd för att de skall hålla sin briljans över tiden. De är fria från bly och kadmium vilket innebär att man kan dricka vattnet direkt ur slangen.
Konceptet Garden Glory består av slangar, munstycken och väggfästen som kan kombineras och mixas i alla varianter efter tycke och smak"


Bild lånad här

Och glamorösare vattenslangar får ni fan leta hårt efter mina vänner!!!

White Snake

Munstycke sin finns i lika många färger som slangar och kostar 445 :-

Gold Digger

Förutom det guldiga som ingår i Garden Glorys deluxe serie och går loss på 995 :-

Alltså sådana här produkter får ju mina tår att kröka sig en aning. Jag rätar mig upp i stolen och böjer mig framåt medan jag tar mig igenom bild efter bild. Fy faasen så snyggt, så smart, så genialt och sååå exklusivt! 

Åh, den som ändå hade en trädgård! 

Om man vill ha sig en egen lyxslang ja men hopp in här och beställ en vettja! 


Tror banne mig att jag måste ha en ändå ja... vi har ju en gemensam trädgård ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar