Den som är den

Den som är den

onsdag 5 mars 2014

Vill ha Snö i mitt vardagsrum


Jag gick igenom mina sparade bilder nyss och stannade upp vid denna bild


Bild lånad av Gingerbreadhouse

Den har legat i min mapp sedan urminnes tider (eller nått;) och ända sedan dess har jag drömt om att en dag äga mitt egna snö skåp. 
Jag vet, jag drömmer stort. 

Sedan jag fick upp ögonen för det här skåpet har jag helt plötsligt börjat se dem överallt. Antingen så har de funnits där men att jag ser dem nu bara för att jag själv vill ha ett eller så har det börjat bli ett populärt skåp.

I vanliga fall hade jag gett mig på jakt efter ett skåp som påminner om detta men inte denna gång.
Det här skulle göra sig ypperligt i vårat numera vitmålade vardagsrum, en ny soffa, en fåtölj och en svart golvlampa sen är nog basen färdig. 

Jag är inte glad idag mina vänner. Jag ligger och svettas like nobody's buisness i sängen under ett duntäcke och i morgonrock. Idag fick jag min mens och med det även förlossningssmärtor, typ. 
Jag får inte bli kall!

Henrik har lovat att han ska åka förbi Livskost... livs.. livet? Natur. va fan, vad heter dem där naturapoteken egentligen! 
Jag ska hursomhelst få PUKKA té idag. Det enda té jag dricker. Fantastiskt gott. Om ni inte provat de, gör det! Jag, hon som har kaffe i vattenflaskan på gymmet rekommenderar det här téet. 
Think about it;)

Nej nu ska jag svimma av här en stund av blodförlust och smärtor. Vi hörs senare!

Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar