Den som är den

Den som är den

torsdag 6 mars 2014

Ett nytt bord



Så här ser det ut i vårat kök just nu. 
Bordslöst.

Jag har gjort kryssborden och kände att jag ville göra något annat. Addera fler bord till listan men som fortfarande andas lite utav gårdagen, lite allmoge och med en bordsskiva av brädor precis som på kryssborden. 
Så, det här är vad jag kom på. Ett rejält men enkelt bord som blir så där fantastiskt vackert pågrund utav sina svarvade ben. Svarvade ben som bara osar gediget hantverk. 

Just detta gör jag till oss just nu och jag tror att det kommer att bli super faktiskt! :) 

Jag visar er sen när bordet är klart. 
Även detta bord kommer att kunna beställas... i valfri kulör. 

Vid intresse kan ni mejla mig på ambivalenthome@live.se. 

Hoppas torsdagen varit fin?!
det har då min varit.. tempmätaren mätte 10 grader här på kvällen. Heeeelt gäälet ju ;D

Kramis

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar