Den som är den

Den som är den

söndag 30 mars 2014

Och de kom med gåvor



Igår som jag skrev åkte vi hem till Henriks mamma och pappa för att träffa dem efter deras England resa istället för att gå på 30-års festen. Det var egentligen menat att vi skulle ha träffat päronen idag men eftersom planer blev inställda tog vi en lördagstur hem till dem. 
De bjöd på mat, Cajunkyckling med färskpasta, precis huuur gott som helst, kaffe och presenter :) 


Herre min gud, det var som julafton där igår. Parfym och ett par nya Converseskor till mig, ett par mintgröna. Jag har aldrig sett den här kulören på Converse förr men eftersom 2014 är ett år av pastell kommer de komma väl till användning. 


Parfymen kan vara den bästa parfymen i världen just nu. Jag är totalt förälskad i D&G no 3 och har varit det sedan jag extrajobbade på ett konditori i Sandviken och min chef hade den. 



Henrik fick ett par tröjor, en halsduk, en parfym och ett par Converse. Ett par blåa :) 
Ja det blev sannerligen en liten julafton igår.

Just ni sitter jag vid datorn i det rum som skiftat användningsområde många, många gånger. Nu är jag inne på att ha en datorplats igen. Vill ha ett ställe där datorn kan stå och där jag också kan sitta och blicka ut över något. Så, det bästa stället jag kunde komma på var just här, i garderob- och förvaringsrummet vid fönstret.

Här ser jag ut över gården och jag kan även glimta motionsspåret vid kanalen. och på sommaren kommer jag även få se alla stora båtar segla förbi.

Men än är det inte klart. Nu har jag bara bestämt ATT det ska bli, nu ska det inhandlas någon slags skrivbordsliknande modul, pennstell, en lampa, några block, en blomma, pennor till pennstället ;) Ja lite smått och gott helt enkelt.


Nu måste jag se om jag inte kan få upp sjusovaren där uppe som clearly inte förstått att det är sommartid idag och att klockan inte alls bara är nio utan snart eftermiddag!

Ha en fin söndag :)  



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar