Den som är den

Den som är den

måndag 31 mars 2014

Det rör sig sakta framåt


En ny energivåg träffade mig igår och jag började att ta itu med lite utav planeringen som rör det där hemliga som jag nämnde för ett tag sedan. 


Jag och två vänner försöker alltså kicka igång en grej som jag tror och hoppas kommer att bli populärt bland andra likasinnade ;)


Nu ska det mejlas, ringas, boka biljett för en eventuell Stockholmsresa den 11 april.

Åh det pirrar så i magen.
Men än har vi inte kommit till det största hindret än, vilket är att sälja in den här idén till de parter vi behöver ha med oss. Då jag är en katastrofal förhandlare ser jag verkligen inte framemot det, alls! 
Enters Sabrina (en utav mina partners) som är så slipad att hon skulle kunna sälja glass till en eskimå.

Vi är en grupp på tre som har våra egna färdigheter och tillsammans bildar vi en perfekt enhet tror jag. Jag är idésprutaren, innovatören, Sofie är dekoratör och har ett oklanderligt sinne för detaljer kring produkten och Sabrina är den där slipade affärskvinnan, förhandlaren och försäljaren. 


Jisses vad jag längtar!!!



Vi tänker så här, hellre att ha försökt och misslyckats än att låta den här kanonidén rinna ut i sanden och låta någon annan ta den.


Så nu gör vi det, nu satsar jag allt vad jag är i det här och ser framemot den här resan tillsammans med två utav mina närmaste vänner. 

Tuuut tuuut, nu kör vi ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar