Den som är den

Den som är den

måndag 17 mars 2014

Jag spår Tati i nordiska sovrum



Tati i Gingerbreadhouse sovrum


Snyggt som attan själv!

Skärmavbild 2014-03-17 kl. 11.38.01

Jag spår en trend!
De som vet säger att tre är en en trend och vi är nu bara en ifrån. Jag kan såklart ha missat någon men som jag ser det är vi en ifrån att se en trend alltså :)

I-landsnyheten jag har att komma med är att Asplunds Tati bord letat sig in till gråmålade sovrum. Gingerbreadhouse köpte för ett tag sedan en mossgrön skönhet till sitt gråa och nymålade sovrum (sååå fint) och idag skrev Petra (house of philia) att hon med beställt ett Tati bord till sitt snart nymålade gråa sovrum :)

Kanske blir Tatin för sovrummet (ett gråmålat sovrum) vad det kubformade bordet var för vardagsrummet under 2013 ;)


Någon som vet om det finns någon mer bloggare där ute som har en Tati i sovrummet? 

Japp, det var bara det jag hoppade in för att informera om ;)


1 kommentar :

  1. Du spår så rätt så rätt....
    Här kommer ditt tredje efterlängtade "bevis". Bland pressbilderna på kollektionen Mineral från Boråstapeter hittar man följande i sovrumsmiljön:

    http://a4.mndcdn.com/image/upload/t_next_gen_article_large_767/xvjjdmjuy5cuncnlou6v.jpg

    Fabtastisk eftermiddag på dig!
    Kram!

    SvaraRadera