Den som är den

Den som är den

lördag 22 mars 2014

Blue dreams




Jag tror att jag är inne i någon sovrumsperiod och måste fluffa upp och bädda med krrrrrrispiga lakan och kuddar. Det är faktiskt det enda ordet som verkligen förklarar den känsla jag vill åt. Det ska vara nytvättat, urvädrat och det ska dofta sköljmedel blandat med vad det nu kan vara för doftljus i gång. Det ska vara sträckta lakan och inte ett veck när man kryper ner och täcket ska väga tungt på kroppen. Som att krypa in i livmodern igen typ.
Nä men va fan, så snuskigt det lät! 


Mamma fick alltid till just det där när jag växte upp. Det var alltid så in i hela helvete rent hemma och vi barn var aldrig smutsiga vi heller. Här snackar vi överdrift men om jag bara fick ta en procent av det så blir jag en lycklig flicka.


Nähäpp, om jag ska ta och vispa lite grädde då. Här ska det snart smaskas på marängsviss :) 
Noelia blir ju som sagt 6 år imorgon så det blir att fira lite nu istället. 

Ha en fortsatt fin en. 
Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar