Den som är den

Den som är den

måndag 30 december 2013

Erbjudande - tips




Med koden Mellandagsresa får man nu 40% rabatt på heeeela sortimentet! Gäller fram till tolvslaget på nyårsafton. 

Ett grrrymt erbjdande tycker en som alltid suktar efter Voluspa ljus eller L:A Bruket produkter :)

Ja hörni, imorgon är det nyår. Ett nytt år. Det pirrar alltid i min mage vid nyårsafton, nästan mer än vad jul gör nuförtiden. Jag är någon som tror mycket på att avslut är något bra och något som behövs för att något nytt ska få ta plats. Nytt är ju något som jag förknippar mer bra, chansen att göra något bättre eller göra om, det är vad det nya året representerar för mig. En ny början :) 

Nu sitter vi här, jag Henrik och Kimmys flickväns syster. Lite udda kan tyckas men hon är jätte trevlig och de andra två de har redan gått och lagt sig då de var vaken till halv åtta i morse och klockan ringer tiiiidigt här imorgon. 


Ha en mysig dagen innan Nyårskväll :)

Kramen

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar