Den som är den

Den som är den

onsdag 20 november 2013

Pynt in my kitchen







Grrrr... alltså denna strukturtapet - Denna SKITIGA J#¤##%a strukturtapet driver mig halvt till vansinne! 

Igår samtalade vi iaf om det ändå inte kunde vara värt det att lägga in ett billigare klickgolv här hemma för att minska på något som känns som det är skitigt och dant. Det från ikea som ser vitlaserat ut har vi isf tänkt oss här på nedervåningen och uppe i vardagsrummet. Vi sa tidigare att det inte var det då vi bara hyr. Men som det ser ut nu så klarar jag inte av golvena.. eller väggarna för den delen. Det är dock liiiiite mer jobb med en strukturtapet än ett klickgolv tyvärr. 
Det hindrar mig från att uppnå någon slags harmoni här hemma när det aldrig känns som att saker "faller på plats". Mest för att det är ett nedgånget hem och inte alls så där gammalt och charmigt som det kan vara i äldre hus utan mer ruttet. Ett plastgolv som ska föreställa stengolv som är kroniskt skitigt och allmänt stressigt att glåma på. Ett vardagsrumsgolvet med en spyaktig, träbrun färg som inte alls - INTE alls gör det för mig. Inte på något plan, och som i södersolen lyser brandorange. 
Nä hujeda mig! 

Jag tycks inte ha mycket mer att visa än mitt pyntade kök nu för tiden ;) men så är det. Jag befinner mig mest här hela tiden så det faller sig naturligt att det är här jag pyntar just nu.

Ha en fin fin onsdag :)

Kramis

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar