Den som är den

Den som är den

söndag 27 oktober 2013

Pyssel - En svart jul?






Ja här har ni den, någonting jag pysslade ihop av spillvirke och ett gammalt skärp. Jag är mycket nöjd själv som sagt. Går gärna förbi bordet ett par gånger och ler lite för mig själv :)

Av någon orsak har jag fastnat på svart julpynt i år. Allt jag funderar på att göra eller köpa kommer i svart, hm... men det är väl så. När man har mycket vitt i övrigt är det ju förbaskat snyggt med det där svarta .. en skopa trä och en nypa grönska. Ungefär som de flesta tänker och pyntar redan. 
Varför skulle jag vara nå annorlunda ;)

Nu sitter jag för övrigt med förhoppningsvis sista färgningen och innan jag går och sköljer ur det ska jag slänga ut mitt bord som jag gjort på försäljning. Jag måste göra så, jag kan inte behålla allt. Det får inte plats men det får inte hindra mig, jag måste få bygga, jag älskar det! Jag går som in i mig själv och kan hålla på i timmar. Jag behöver knappt mat eller sömn. Kärlek, kyssar och en hög med bråte, det är allt jag behöver för att fortsätta leva :) 


 Varm kram
Emma

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar