Den som är den

Den som är den

måndag 7 oktober 2013

Slakthusmord och spöken


Lärkkvistar och sådana där "snöbollsbuskkvistar" du vet de där som knäpper när man trampar på dem. 

Idag har jag besökt det stora varuhuset igen med grannen + hennes tiomånaders bebbe. Hur glad och harmonisk kan man bli av att gå i ett uberstort och folkfyllt varuhus i flera timmar frågar du? Enooormt mycket, Oförskämt mycket!!! It makes no sense men faktum kvarstår att jag älskar det och hem kommer jag alltid trött men full av inspiration och nya idéer.

Även om jag inte älskar allt dom gör så lyckas de alltid att inreda folkligt och familjärt och det är väl kanske det som gör att man trivs så bra där. Som att åka och hälsa på en äldre släkting ungefär. 

Ikväll är jag själv hemma, Henrik är i Stockholm med jobbet och jag gjorde det enormt idiotiska misstaget att kolla på CSI som inte bara handlar om äckliga slakthusmord utan ikväll handlar det även om spöken. Värre än så blir det inte för en mörkrädd, smått neurotisk kvinna som ska sova själv.

Pust och stön… 


En varm kram till dig :)
Emma

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar