Den som är den

Den som är den

onsdag 27 februari 2013

Svar på kommentar



Eller att sprayfärgen inte är giftig på något sätt, det bör man också tänka på. Haha nej men nu ska jag sluta lägga mig i, blev lite nojig bara... Haha :)
svar på Tänk på att det inte är bra att få i sig koppar, så ni inte får i er det via besticken utan att veta om det, eller att det börjar släppa från besticken. Dock kanske det inte är "riktig" koppar utan bara en kopparfärgad färg? Ville bara ge en liten heads up, om du inte redan tänkt på det själv då :) Det blev iaf väldigt läckert med färgen måste jag säga! :), av Linda

Hej Linda :)) 

Tack du för att du håller ett öga på mig, det kan behövas då jag är en "gör först tänk sen". Jag hade tänkt använda besticken som uppläggningsbestick och inte "ät bestick". Jag har bara gafflar och skedar ändåså, men de låg där och såg så sorgliga ut när man öppnade lådan och de låg där alldeles missfärgade och gamla. Men nu när man öppnar blir man lite gladare :) Det är ju en hobbyfärg så jag tror att det är en kopparfärgad färg och inte en riktig kopparfärg om man säger. 

Tack för din heds up ;)
Stor kram

Passa dig bara att det går att "äta"! kram på dig! Léni

Älskade vän!!! :) Hur mår du? Jag tänkte slå en signal någon kväll och se hur sambolivet löper på för dig ;)




1 kommentar :

  1. Jaha, men då förstår jag! Tänkte aldrig på att besticken kanske bara skulle vara dekorativa ;)
    Vad roligt att du såg kommentarerna och svarade också! :) Kram kram!

    SvaraRadera